Saturday, February 27, 2010

dia dan dia.


air mata sekali lg menitis.
aku seharusnya tidak campur tangan dlm hubungan dia dan dia.
aku dengan urusan aku.
mereka dengan urusan mereka.
dia bahagia.
cukup utk aku pun trut bahagia.
aku dan dia puny sebab yg sama utk bahagia.
dia dan dia puny sebab yg sama utk menghambat aku pergi.
aku terlalu prejudis.
salah aku terlalu sensitif.
semuanya salah aku.
aku disuruh supaya jangan membenci.
supaya sentiasa memahami.
mungkin aku boleh.mungkin juga tidak.
perasaan aku.jiwa aku.siapa yg peduli?
aku bukan membenci jauh sekali memusuhi.
cuma hanya perasaan aku.
yang mungkin masih hingusan.
dia sebahagian drpd dia.
aku?
aku juga mungkin sebahagian dr dia.mungkin juga tidak.
aku harus merelakan.
yang pasti.
dia bukan milik aku seorang.
dia juga milik org lain.
juga milik dia.
yang jelas.
aku syg dia.
dan dia syg aku.
dan dia syg dia.

bacalah.walaupun kau tidak setuju.walaupun kau tahu ceritanya

No comments: