Saturday, March 6, 2010

sibuk.

online.akhirny.setelah demam selsema exam yg buat kepala otak aku mcm na meletup.seriously,ini exam plg teruk penah aku lalui.bkn sebab soalanny(wlupn memang sbb soalany).tp faktor yg lain ialah keadaan ksihatan aku.dengan banggany aku na umumkan yg aku da MIGRAIN(pedulikan psal ejaan).mcm sial.buat kepala aku mcm na pecah.dan effectny ialah,bila aku jwb soalan yg susah,kepala aku sakit tambah plak dgn loya.sehubungan dgn itu,aku telah dberi ubt yg berkaitan laa.aku kena amik ubt tu tiap tiap mlm smpai laa SPM nnt.leceh doh.tp oke gk,sakit aku krg da kurang.
mugkin sbb aku trlalu nk uat yg terbaik.trlalu obses dgn target aku.menyebabkan aku tekanan utk mencapai target yg dharapkan.so,exam kali ini aku ta harapkan yg terbaik cos keadaan aku wktu ni tidak mengizinkn utk aku trlalu 'push' diri aku.mugkin salah aku jgk.hmm :'(
maaf kpd kwn kwn aku tu,aku ta dpt msj korang slalu.dua minggu ni aku cbuk yg amat.sorry skali lg doh :p

bacalah.walaupun kau tidak setuju.walaupun kau tahu ceritanya

No comments: