Thursday, February 18, 2010

kerjayaku seorang guru.


yes.yes.i want to be a teacher (:
pg td kul 8.30 aku dh trjengul kt depan library lpas breakfast ngn ayh aku kt kedai kak yanie.budak derma msti tau sgt laa kdai tu.hehe.aku kena tnggu smpai kul 9pg sbb library bukak time tu.at first,aku study dlu sorg sorg smbil dok usha org.hehe.mieda ngn shira mai pkul 9 lebih kot.aku brbangga tul dgn budak budak perlis ni.awl awl pg da terjengul kt library.bagus btul laa :p
dan setelah munculny gadis konon hot tu,hehe,aku pn sambung study.aku study sejarah td.bangga tul aku.abes satu topik.haha.aku tny kt depa,'weyh,aku sesuai ta jd cekgu?'.shira ckp,'sesuai,sbb ang lembut.sesuai brkomunikasi dgn student'.hehe.dlm pkul 11.30pg,aku kluar teman shira p bli sluar jeans kt the store and after that dia pn balik kul 1.30.perut aku dh memulakan konsert.so,aku ngn mieda pn p mkn kt JPN.mula mula kak ti ta prasan.hehe.mungkin aku sedikit brbeza pg td.mungkin jgk sbb lama ta p mkn kt sana.aku pn dok gosip gosip laa dgn si mieda tu.hehe.
lpas tu trus masuk library.study la konon.tp mcm ta leh masuk dh la.haha.tiba tiba,man dan pikah pn mai la.ptutla aku rasa cm nk ujan.hehe.ceh pikah,baju kotak kotak noo :p
pikah dan man mengatakan bhawa aku persis seorang guru.mungkin kerana penampilanku.cewahh :p haha
dlm pkul 5,kami kluar laa.sejuk tahap.tnggu ayh aku smpai kul 5.30.bila balik,terus online.ta dan na mndi.hehe

bacalah.walaupun kau tidak setuju.walaupun kau tahu ceritanya

No comments: