Wednesday, February 17, 2010

terketaq ketaq.


bangang tui.aku dh terkena.tahniah laa kpd pikah sbb selitkan link tu utk tatapan umum.aku dgn lurus bendulny pn p klik kt link tu dan dgn terketaq ketaq,aku close cepat cepat window tu.ceh!aku da la ada satu penyakit selalu mimpi ngeri d wktu mlm.aku usaha la nk elak dr tgk benda benda hot cmni.tp mengong,pikah telah meng'spoil'kn segalany.haha.
korg msti gatai pny na tgk benda cmni ka?
nah!link utk korang,pembaca blog sekalian.

http://www.npys.net/
.
.
.
.

jgn maki aku.maki la sapa yg produce benda hot tu.haha.oke oke,sambil ampa dok maki aku atau dok gelak sambil brguling guling atau dok terketaq ketaq atau brlagak 'cool' atau dok ulang tayang benda tu,aku na story ckit.
SIJIL PELAJARAN MALAYSIA dh smakin hampir.saja aku tulis huruf besar sbb kwn kwn aku yg terbaik tu rabun ckit.so,na bg la depa nmpak dan sedar ckit.haha.aku boleh dkatakn buang masa jgk laa cuti ni.tp tadaa la buang masa sgt.heh.aku study gk tau.aku jd cm ta lena tidoq dh.dok pikir sal benda alah tu.haish,benda apa?SPM laa.apa lg.aku kna byk ulang yg form4.lupa abih dh.esk na p study kt library.kul 8.30 pg.drpd aku dok lena ja.bek aku p study.wlupn aku tau dan sedar,aku cuma akn study satu dua jam ja.haha.
ari ni cuaca agk baik laa.setelah berita mlaporkan cuaca d utara mncecah 36 darjah celcius kot(nak lebih pasti.www.tv3.com.my).lol.alhamdulillah,hujan tlah sudi mncemar duli ari ni.dr pg td ujan.ni pn bwu je brhenti dan cuaca masih mendung.
ta byk bnda aku leh story ari ni sbb aku dok trperuk ja kt umh.ta p mana mana pn kcuali p tusyen ja td.
assalamuaikum dan slm sejahtera :p

bacalah.walaupun kau tidak setuju.walaupun kau tahu ceritanya

2 comments:

Shafiqah Rashid said...

kahkahkahkah !
padaan muka..
syok gla cta tu kan.
kahkahkah !!
hahahahahahahaha XD
XD

"LUkenaBEB!!!"kahkah :P

cik empunya diri ; said...

pikah mengong!
eei geram tui aku.