Thursday, February 11, 2010

pecah perut.


kul 7.40 smpai 1.00 ptg.slot ceramah yg lawak gila.realisasikan kecemerlangan.mula mula tanggapan aku msti bosan gila.tp silap silap silap.haha.best sgt.cara penyampaian yg menarik dan berkesan.selitkan real life story dia.aku ta kisah lau smpai ptg skalipn.d samping wt lawak,tp byk yg aku dpt.byk info.syok abes.kali ni aku betul betul yakin ngn cita cita aku.i want to be a teacher.a good teacher.apa yg dia ckp,cm kena kt batang idung sndri.hehe.kononny bwk buku latihan ADD MATH laa.tp aku cuma sentuh time pengetua brucap ja.hehe.lepas slot tu.mula plak slot cekgu kaunseling skola kami.'best' la jgk.study group telah dwujudkan.aku harap ini dpt mmbantu aku dlm pelajaran nnt.cekgu ckp ini cara terbaik.aku tau.aku penah wt masa standard six.hehe.
ahli ahli :
pija(aku).shira.mieda.

peraturan:
1.no message/handphone.
2.no gossip.
3.tepati masa.
4.no food allowed xcept sweets.
5.siapkn tugas yg dberi.
6.be serious.
7.bercakap cuma tntang pelajaran shj.

p/s aku tgh cbuk siapkn surat utk PM.hehe
bacalah.walaupun kau tidak setuju.walaupun kau tahu ceritanya

No comments: