Wednesday, March 17, 2010

rabu.


hari ini.
tiada yg menarik.
pg td brgegas ke kelas.
singgah breakfast dulu.
tp dua pemuda ni
memeluatkan.jijik.
cakap bahasa yg plg aku benci.
haish.
jgn benci sgt.
kot benci jd sayangg.
haha :p
td subjek BM.
besh amat.
mcm biasa laa.
lepas tu subjek CHEMISTRY.
besh la kott.
sbb aku ta p pn.
hehe
malas laa.
dh la gadis dua org tu ta mai.
pemalas.
ta mcm aku.
haha :p
maaf sayangg.
kenduri kawen lg.
ohoi~
jd sat kot dgn knduri ne.
semua pakat gtai na kawen.
hehe
(sorry sape yg terase)
aku na tido jap stg.
pstu bgun na study.
insyallah.
hehe
nway.esok da rancang na out.
celebrate birthday aku,jiji dan pikah sayangg :p
ops.hadiah ta beli lg.
mlm ne laa.

p/s jgn lupa esok.
2 ptg.
insyallah.

bacalah.walaupun kau tidak setuju.walaupun kau tahu ceritanya

No comments: