Thursday, March 25, 2010

sweet sgt.

jutaria?!
aku ingt.
aku beli kt kedai rm2.
hehe :p
besh main ni.
dpt beli aset.
rumah,hotel,tanah.
walaupun olok olok jee (;
sapa malang,masuk penjara.
ada org khas pulak jd pegawai bank.
hehe
duit bertimbun timbun.
'duit jutaria'.
ada geran tanah jgk.
fuhh!dh mcm org besar besar.
hee
yang ni korag ingt ta?

kad donkey.

happy family.

old maid.

zaman kegemilangan kad ni,

ialah time aku standard 4,5,6

aku ingt lg.

lepas exam,cekgu ta mngajar dah.

exam akhir tahun.

girls dlm kelas aku suka main kad ni lah.

ada jual kt kedai koperasi.

dulu aku panggil,

'kedai ustaz'.

sbb ustaz yg jaga kedai tu.

hehe

ustaz mesti bangga :p

sbb aku masih ingt lagi.
korang ingt ta?


dulu kita suka main ne.


skrg pun.


main dgn bayang bayang.


best sgt bila dpt buat mcm bentuk,


dgn bayang bayang.


burung,anjing,itik.


ehh aku ingt.


dulu org slalu ckp.


'weyh,ta baik pijak bayangbayang.nanti mati'


hehe :p


klakar laa.


entah betul.


entah tidak.

tringat dulu kala.
time budak hingusan lg.
aku suka main dress up.
ala yg patung kertas tu.
boleh tukar tukar baju.
baju tu boleh beli.
buat sendiri pn boleh.
senang je.
dulu kumpul ramai ramai.
pstu brlakon laa.
sorg jd mak.sorg jd kakak.
ade evening dress,night dress.
cantik tauu.




p/s aku masih ingt.manis sgt jd kanak kanak.



bacalah.walaupun kau tidak setuju.walaupun kau tahu ceritanya

No comments: