Thursday, March 17, 2011

QTI kereta.

cikgu : jalan mana yang awak tak ingat lagi?

me : err.semua sy ingat. *cehh bajet.

cikgu : okaay la mcm tu.

* * *

cikgu : ha nak p jalan mana ni?

me : jalan C *dengan semangat

kat simpang keluaq Ilmu Pandu tu ada sign BERHENTI!
aku dengan bajet terrornya terus keluaq tak berhenti pun.ye la.dah tadak kereta pun kan.
cikgu diam jjea.okay drive dengan jayanya laa kan.

* * *

cikgu : kamu bawak okay.cuma da kesalahan ckit jjea.teruskan mcm nii.
           nnt dengan JPJ takpayah takut.dia manusia jgk.makan minum.cuma hari tu dia pakai uniform jjea.

me : ya cikgu * angguk angguk

cikgu : okay.stop cni.

me : cikgu kata nak buat QTI.

cikgu : saya dah buat dah td.tengok sy senyap ja td. * sengih sengih

me : oh.lahh hampeh cikgu nii. * dalam hati


♥CIK CERMIN SOMPEK♥
bacalah.walaupun kau tidak setuju.walaupun kau tahu ceritanya

5 comments:

syazana.not.single said...

haha.
gud luck JPJ nnt. =)

cik empunya diri ; said...

thanks babe,
mana fb hang weyh?

misluvcoklat said...

omg . wa xwatwat lagii..
wuaaaaa :((
erm,syaz dah deactive fb la pja..
huhu..

cik empunya diri ; said...

deactive kenapa?
dgn man skali kan?

ayu.amin said...

nnti kalo ada bhenti ang xbhenti , bye2 la .. jmpa jpj lg 1x..haha