Monday, March 28, 2011

apa nak jadi lepas ni?

assalamualaikum dan hello world.
sihat semuanya kann.
okay.fyi,result dah diumumkan pada 23hb March 2011.
so Alhamdulillah.result aku pun ' bagus '  sangat.terharu aku sampai keluar air mata darah * tipuu.

* * *

me : syafa.hang dapat berapa?
syafa : *A * dengan senyuman manisnya.
me : okay la tuu.
syafa : awat hang teriak? * teriak is menangis okayy.kalau gamak tak paham lagii,teriak is CRY.
me : hehe * senyum dalam duka.pulakk.
tadak perasaan ka budak nii?ATAU aku yang tak redha?
rasanya lebih kepada aku yang tak redha =.=
okay fine.u olls tak faham i punya perasaan.sedih nyahh.sob sob sob.

* * *

okay.pilihan pertama aku ialah MAKTAB PERGURUAN.
target aku memang nak masuk maktab lahh.
aku nak jadi cikgu.kalau ada rezeki jadi lecturer pulakk.
bidang Bahasa Melayu.
bak kata HANAN " aku nak mempertahankan bahasa kita yang dipinggirkan oleh bangsa kita sendiri yang ego dan angkuh. " * semangat lepas tgk cite Gemilang kat TV3.
walaupun orang macam. " awat tak ambik bidang lain?Medic ka? "
heyy.i nak belajar ke you yang nak belajar?
dah tu.diam.jangan banyak soal.
lagipun aku tak minat lahh.memang lah dengar mcm glamour tapii . . .
* aku tak mampu.sebab aku malas tahap gaban =.=
tapii borang UPU aku isi jugakk.U pun aku mintak jugak
choice aku ialah :
Undang Undang
Sains Pertanian
Kejuruteraan Pertanian
dan banyak lagii.

Pertanian aku mintak kat UPM lahh.why PERTANIAN?
sebab bapak aku kerja MADA.
you know MADA?
Lembaga Kemajuan Pertanian Muda ( MADA )
dua orang abang aku pun dah kerja kat situu.

semoga Allah mempermudahkan segala urusan aku dan kalian semua.

babai.

♥CIK CERMIN SOMPEK♥
bacalah.walaupun kau tidak setuju.walaupun kau tahu ceritanya

No comments: