Wednesday, April 13, 2011

hang ka ni weyh?

tadak niat sobona eh den nak tulih pasal benda ni.
tapi tadi masa tengah online 'mukabuku'.
aku klik klik kat picture yang berkurun lamanya.
then aku terpana bila terpandang satu gambar nii.
mak aihh.sebelum ni aku tak perasan bahawa aku boleh jadi sebegitu.
oh sungguh tak disangka =.='
gelak aku sorang sorang di tengah malam kelam penuh syahdu.

before and after
* aku terkejut babun.serius =.=
sebab aku tak sangka dulu aku montel sangat.


♥CIK PELANGI♥

bacalah.walaupun kau tidak setuju.walaupun kau tahu ceritanya

2 comments:

Cik Ezy said...

diet cane ni?
nk jgk jdk kurus..
huhu

fatin fakhira md zain said...

woah..berbeza sangat dari dulu kan.
tahniah2.alhamdulillah.
btw mcm mana jadi kurus?ce cite ce cite.hehe