Friday, April 8, 2011

aku meroyan nak p skolah balik.

aku tak pernah sampai sekolah awal kecuali masa form5.
yela masa form5,aku bgun pkul 5.45 TEPAT! * terbaikk
tadak sapa kejut pun.dengan automatiknya aku bangun sendiri.
hebat anak pak Ramli :)

siap solat dan pakai baju ala kadar pukul 6.45.
lepas tu, " ayah,nak p skolah dah. "
amboii bapak awal aku bertolak p skolah.
bas Pak Lan pun tak sampai lagii depan taman perumahan aku.

time kelas Add Math.aku menunjukkan minat yang mendalam.
kalau org tak tau,mesti depa ingat aku cekang Add Math.
padahal satu habuk pun aku tak paham =.='
but at least,i tried.
dapat la jugakk C dalam SPM sobona.

kelas BIOLogy best gilaa!
best tido =.='
dengan suasana kelam menyelubungi.
suara teacher sayup sayup kedengaran * slow sgt.serius.
aku tunduk memandang mukasurat 89 buku teks hijau BIOLogy.
tiba tiba pandanganku terus menjadi semakin kabur dan gelap serta merta.
apa dh jadi sebenarnya?
to be continued . . .
bila angkat kepala jjea,semua org tgk aku.
MALUU =.=

hmm * geleng kepala
bukan masa form5 jjea.
masa form1 pun dah tunjuk belang.
tido time sejarah =.='
budak budak satu Tekun paham la.
hehe



♥CIK CERMIN SOMPEK♥

bacalah.walaupun kau tidak setuju.walaupun kau tahu ceritanya

2 comments:

Cik Ezy said...

hahak..
best ke tido dlm kelas..

cik empunya diri ; said...

nikmat ohh ;)