Monday, September 24, 2012

tahun ni dan tahun lepas.

2A+,3A-,1B,1C+ and 2C.
alhamdulillah.
result SPM aku yg aku brsyukur sgt.
* padanla study last minit.HAHA!
hari ni,tahun lepas,aku pernah kecewa sgt sbb xdpt nk pegi mana2.
maktab,matrik,dip.
tp hari ni,tahun ni,aku brsyukur sgt sbb aku pilih jalan ni.
Allah mungkin uji kita ckit,tp rahmat-Nya luas sgt.
semua untuk hamba yg Dia sayang.
beberapa minggu lepas,aku dh setelkan trial stpm.
alhamdulillah,result pun okay.
and lebih kurang 2 bulan lg,stpm pulak.
kecut weyhh.tapi xpe,tuhan ada :)
the most important things are,im blessed with all my gorgeous friends.
they are ROCK!
dulu akulah paling mlas nk pegi skolah,but now,aku sampai skolah awal kot.
haha.
tapi tabiat tdo dlm kelas,xdpt diubah lg.
its okay,slow2 la.HAHA!






♥CIK PELANGI♥
bacalah.walaupun kau tidak setuju.walaupun kau tahu ceritanya

No comments: