Sunday, September 23, 2012

fighting STPM's candidates

result trial dah keluaq.
omaiigoddd,i did it!
alhamdulillah :)
lagi dua bulan nak STPM,ketaq tak tau nak habaq.
to those candidates out there,fightingggg!!!
hehe
nnt insyallah boleh jumpa kat U pulak.kan kan?
lagi satu,study smart k.

aku ingt lg dulu,tak trpikiaq langsung nak msuk form6.
but now,i almost did it.dh nak masuk exam dh pun bln 11 ni.
tu la,Allah dh atur baikk punya.
' boleh jadi kamu tak suka akn sesuatu tp Allah tahu itu trbaik utk kamu. '


jangan lupa baca doa sebelum study.
semoga apa yg dibaca cepat diserap ke dalam ingatan.
good luck!





♥CIK PELANGI♥
bacalah.walaupun kau tidak setuju.walaupun kau tahu ceritanya

2 comments:

misluvcoklat said...

mst 4 flat ni. cograts beb!
gud luck stpm na :)

cik empunya diri ; said...

haha,
harap msin mulut ang utk stpm ni.
hehe
thanks syg <3
haha