Monday, September 24, 2012

people do change.

esok ada post mortem pasal result trial.*again?!
hehe.mujur pengetua baru ni ambik berat pasal form6.
dulu masa aku dok skolah tu dr form1 sampai form5 pun,aku xpernah tahu pasal form6.
mcm invisible.
tapi skrg,dah lain,dunia dh berubah.mentaliti org pun dh berubah.
tapi yg kolotnya,nama je skolah pandai,bdk2 pndai,tapi 'pandai' tu la yg semua pakat jd sombong habis.
well hello,aku dh dok skolah tu almost 7 years,jd hampa xpyh bajet pandai sgt k.
nnt bila hampa pakat dh kluaq skolah,baru hampa tau what's life is all about.
skrg ni masih terperuk kat situ,di kalangan yg pandai lah kononny.
tapi aku rasa kadang2 biar kita bersederhana,itu lebih baik.
' ikut resmi padi,makin tunduk makin berisi. '
xpaham aku dgn budak2 skrg,baru nak UP ckit,perangai dh hampeh.
siap jeling bagai.apa masalah kau sebenarnya?
xcuse me,aku xtau pun nama kau sapa,aku xpernah tau pun kwujudan kau sampailah kau jeling aku.
ye la,dulu bdk form6 mmang perangai lain ckit.
but people change la dermarians.tak semua mcm tu.
tak kenal maka tak cinta.so kenal first,baru tahu :)

dulu masa aku masuk situ,2006,nak pandang kakak2 senior pun xberani,apatah lg nk jeling.
sbb dulu orangny tinggi2,mcm dah 20-an.
oh mentang2 la kami ni sama saiz je dgn hampa,nk tunjuk otai la ea.
haha.who cares?
yang paling truk skali,siap ada bdk form1 ni,bkn stakat jeling,siap tgk dr atas sampai ke bwh lg.
wah hebat kau.kita kenal ke?ke ada abg hnsem nak kenalkan?
boleh jugak *wink wink
haha.
kesimpulanny kat sini,people do change.whether to a good one or worst.
its possible.



♥CIK PELANGI♥
bacalah.walaupun kau tidak setuju.walaupun kau tahu ceritanya

No comments: