Sunday, May 22, 2011

gunakan kreativiti anda sebaiknya.

hello.
hari ini nak share pasal tips menjadi kreatif :)

semalam aku telah membeli sehelai baju yang bg aku sangat cute.cuma RM14.90.
sangat berbaloi!
tapi hari ini berbekalkan sedikit kreativiti yang aku ada.
inilah hasilnya . . .

* klik utk tumbesaran lebih  sihat

* klik utk tumbesaran lebih  sihat
 nampak mcm cardigan yg cute kan?sebelum ni,bhagian tgh tu bercantum dan dijahit.tapi aku modified dia smpai jadi mcm ni :)

button tu pada asalnya bersaiz kecik dan berwarna biru,tapi disebabkan mata aku ni sakit tgk benda yg kecik ni,aku tukar dgn button yg bersaiz besar dan berwarna pink.
 * klik utk tumbesaran lebih  sihat
butang asal dress ni kecik jugak warna pink.tak comel.hehe.
jadi ditukar dgn warna baby blue.
* klik utk tumbesaran lebih  sihat
aku taktau sejak bila aku suka warna warna ni :)



♥CIK PELANGI♥

bacalah.walaupun kau tidak setuju.walaupun kau tahu ceritanya

1 comment:

ezy.fia said...

yg baju biru tu cantek..
=)