Wednesday, February 16, 2011

ko ni asyik tido jjea.

" mengantuk gila Nab.takleh bukak mata dah ni. "
"okay2.takpa.ang tido.nnt kalau cikgu mai.aku kejut ang. "
" cantiikk. "

*ini adalah sebahagian daripada dialog aku sepanjang bersekolah TOLAK time tadika.
sebab time tu best GIILA macam nak mati.so.tadak rasa letih dan sebagainya.

Akhir Tahun FORM TWO.

" eeii.tak sabarnya aku nak belajar science FORM THREE. "
( bukan dialog aku okay. )

Awal Tahun FORM THREE.

" ngantuk giila. "

10 minit kemudian.

"weyh.tangkp gambaq.dia tido dah. "

ampa ingt aku tak dengaq?cuma aku terlalu mengantuk utk buka mata.dan angkat tangan dan bagi penampaq sekali.

Time Sejarah FORM ONE

" nama saya R.saya akan mengajar . . . "

*at the same time.aku angkat buku teks dan letak kepala atas meja dan TIDURRR.
( nasib la aku duk kat belakang )

tapii . . .
semua tu dah berlalu.
harap harap kat IPT nnt.aku tak tido la.
MALUU.
hehe









♥CIK CERMIN SOMPEK♥
bacalah.walaupun kau tidak setuju.walaupun kau tahu ceritanya

No comments: