Friday, February 18, 2011

Blogger Stylish

Korang semua kenal Fatin Liyana?
Salah seorang blogger yang meletup sekarang.Fatin Liyana merupakan pelajar medic kat Bandung.If im not mistaken.


Korang kenal tak blogger famous ni?
Serous aku suka style dia okay.
to sis shea.you inspired me much
boleh tak bagi tips fashion for those yang nak nampak cantik macam sis?

aku juga suka terjah blogger ni.
sebab contact lens dia cantiik gile okayy.

Dia ada adiik.cantik macam dia jugakk.

okayy.blogger ni memang perasan english yang amat.
hahha.kidding :)

" Hai.Im Maria Elena. "

okay.blogger sorg ni kecik molek jee.
dan mata dia besauuu.
aku suka tgk dia pkai eyeliner sebab bila aku pakai eyeliner,aku tak leh nak fokus.
tangan terketaq-ketaq.hahha.

tiipu.sebenarnya nisamenaip.

yang ni pulakk.sangat cantiik.
putih melepak tapi kecerahan yang semulajadi okayy.

ni adalah sebahagian je tauu.aku akan teruskan lagi pencarian blogger bertudung yang sangat stylish.

kalau nak tgk link lagi,ade kat tepi blog aku,berlambak.
boleh klik je dan korang akan OMMJAYYY.

ataupun korang boleh ke my other bloggrr


♥CIK CERMIN SOMPEK♥

bacalah.walaupun kau tidak setuju.walaupun kau tahu ceritanya

No comments: