Sunday, August 29, 2010

stop it.

dont simply judge me.

'kalau saya tak call awak.kalau saya tak text awak lagi,awak dh tak kisah kan?'
'suka hati awak la tak nak call ke tak nak text ke'.
'okay.baik.assalamualaikum'.
'err ada awk . .'
*tet tet tet

shit.
sape yg bengang kt sape plakk ni?
ahh honestly.saya bosan wak.terlalu BOSAN.
hell with your EGO.
what do you think i am?hello.i am a girl.just an ordinary girl who fall in love with Muhamad Ariff.
semua salah saya.itu tak kena.ini tak kena.apa lg yg tak kena?
bila saya ckp kasar.awak kata sy cari pasal.
bila sy diam.awak kata sy buadd perangai.
then awak nk sy ckp ape lg wahai kekasihku?
awak nk sy bersyair mendayu-dayu depan awak ke?

'awak nak sy melutut depan awak ke?'
'sy tak suruh pun'.
'dan sy pun tak kn melutut depan awk.paham?'

one more shit.
ego.ego.ego.
hello!
sampai bila sy kena mengalah?sy jg ada maruah.ada perasaan.
sy bukan lembu yg cuma ada otak tp tak de akal.
tp lembu pun ada kasih sayang.
why dont you see that?

p/s i'll fight your ego.
bacalah.walaupun kau tidak setuju.walaupun kau tahu ceritanya

No comments: