Sunday, May 23, 2010

ketaq.

saya ketaq.
sumpah ketaq.
something happened just now.
xcident depan mata aku.
hooliao!
tp tak laa tragis sgt kan.
tp bunyi dia kuat gila.
sidemirror putus.
mak aih,jgn memain,
sakit tu.
(mcm aku plak kena)
biasalaa aku memahami.
bkn mcm korg.
bhaha ;p
(MAAF)
benda ni jd kt depan pusat membeli belah terkemuka kt Perlis ni.
(teka lah sendiri yek)
ehh,lupa plakk.
Perlis dah maju skrg.
dh ada dua shopping mall.
tp korg teka lah jgk ye.
bhaha ;p

weyhh,
awt ntah exam kali ni aku malas na stdy?
kali ni je okayy.
myb sbb rindu someone kott.
mood:gatai meroyan ;)
aku sayang dia.
tp aku suka wt dia marah.
bhaha ;p
suka tgk dia angin.
ni la msalah aku,
bila kena marah,aku plakk angin.
haha ;D

okayy,enough is enough.
bukak story lain plakk ye.
semalam dan hari ini.
aku sibuk study biology.
maklumlah,subjek 'kesukaan' aku.
semua orang tau.
kan syaz?
hee~
aku study smlm smpai tertido.
aduh,aku tetap bangga.
bila aku sedar yg aku trtido masa tgh study biology.
bangga kan kan kan ?
nampak la aku study.
takda laa tido siasia jaa.
bhaha ;)
(maaf,tergelak setan lg)

'bila ang nak update blog weyhh?'kata syaz.
maaf syaz,aku sibuk study skrg ni.
ang dh study syaz?
hehe~

'ang mimpi apa update blog plak?'perli syaz.
ha,mcm ni laa manusia.
bila aku tak update blog,tny plak.
bila aku update,perli plakk.
ish manusia.
haha ;D

'pikah,awat ampa simpan pemadam bawah meja?'
'saja,buat simpanan kot pemadam hilang masa jawab ADD MATH.'
'abes ampa guna pemadam mana?'
'ni,kami baru beli'
'aik,awt mcm pemadam kami jaa?'
'leklok ckit naa,pemadam kami ni.'
'oh sama rupany.kami pun baru beli jgk.'
depa gelak terbahak-bahak
awatt babe?
aku tak faham.
bhaha ;)
(sj gelak setan)
.end.

bacalah.walaupun kau tidak setuju.walaupun kau tahu ceritanya

No comments: