Monday, May 3, 2010

babe,kuatkan semangat.

first of all.
aku na ucapkan takziah kepada syaz dan keluarga.
baru baru ini kakak dia telah meninggal dunia.
babe,kuatkan semangat.tabahkan hati.kami sentiasa d sisi kau.
i love you
serius aku agk tergamam bila dgr brita tu.
ye la,baru ari jumaat tu aku dok bergelak dgn syaz.
aku tak leh byangkan mcm mana dia nak mai skolah nnt.
she is kinda happy go lucky girl.
aku jarang lah tgk dia sedih.
babe,kami juga dpt rasakan ape yg kau rasa.
berat mata memandang,berat lg bahu memikul.
setiap yg bermula pasti akan berakhir.
setiap yg hidup pasti akan mati.
cuma yg kita tak tahu,bila kita akn mati.
tp yang pastiny semua akan merasai kematian.
tak kiralah cepat atau lambat.
babe,jadikan ini sebagai satu pengajaran.
nyawa hanyalah pinjaman drpd Allah.
jgn biarkan situasi ini mematahkan semangat kau.
kami sentiasa akan menyokong kau dr belakang.
babe,aku mintak maaf sbb tak dpt ziarah kakak kau.
aku tau brita tu agak lewat.
maaf syaz.

kawan.
bekerjalah kamu seolah olah kamu ingin menongkat dunia.
beribadahlah kamu seolah olah kamu akan mati pd esokny.

alfatihah.
bacalah.walaupun kau tidak setuju.walaupun kau tahu ceritanya

No comments: