Monday, January 18, 2010

surat pekeliling haramkan penggunaan hp d sekolah .


setuju ke?aku tak setuju,ehem as always laa :p
lepas je surat ni dikeluarkan.semua jd skema.patuhi peraturan.ye la,da surat pekeliling.ehh surat pekeliling tu ape?frankly.aku tatau.men ckp je.hee.hmm motifny aku na ckp,aku ta puas aty.aku kena bwk hp g skola wlupn ta guna.hehe.mcm biasa,public phone akn penuh laa tyme balik skola.student na call ibubapa.dan aku baru perasn public phone tu ade kt depan skola.ehh sebelum ni memang dh ade ke?atau baru dbagunkn dsebabkn surat pekeliling tu?hehe.sekarang ni,cbuk la para student cari duit syiling.yela,public phone mana terima duit kertas korang tu :p
ape yg best arini?ntah laa.balik skolah,trus g library.wt homework.ta sempat mkn.blik umh baru mkn.jadual esok agk 'best' laa.homework add math ta siap lg.adoi,pening.

bacalah.walaupun kau tidak setuju.walaupun kau tahu ceritanya

No comments: