Friday, January 15, 2010

semalam yg mnyedihkan .


its not the first time aku rasa mcm ni dlm hidupku.yes,sudah selalu.but last night yg pling buruk.tertekan,letih,sedih,rasa ta brguna,rasa da give up.masalah terus dtg brtimpa-timpa smlm.personal problem.rasa sedih yg amat sgt.aku menangis since evening until night.aku rasa ta boleh brhenti.aku rasa na lepaskn segala kesedihan aku.aku nangis puaspuas.smpai satu tahap,kepala aku rasa mcm na pecah.rasa sakit sgtsgt.and for the first time in my life,aku ta jamah langsung mknan sehari smlm.perut lapar tp selera hilang.aku ingt bila bgun pg aku da mati sbb ta mkn.haha.tkut jgk.the worst thing is,i dont treat my hubby well.aku tido mlm tu without saying 'ily,nite'.homework aku pn ta dpt dsiapkn.dsebabkn hal td laa.pg td,aku gagahkn diri jg utk bangun dan ke sekolah.masalah ta brhenti lg.im having my 'pms'.sakit yg amat sgt.aku cuba utk senyum,ketawa sbb aku ta nk kwnkwn aku kecil hati.wlupn aku rasa lemah sgt na brckp.tp bila dgn kwnkwn,aku mcm dpt kekuatan.masalah pn aku dpt lupakn wlupn utk sekejap.aku memang hilang mood terus smlm.tp aku puas bila dpt nangis.rasa mcm kurang ckit beban dlm kepala otak aku.but in the same time,aku miss dye.sgtsgt.'kakak' dye mcm ta suke aku kapel nan dye.knp ea?aku tatau.aku dpt rasakn sesuatu yg pelik.one evening,ira ckp 'ehh,kau kapel nan a*** ke?abes tu,n** tu sape?penuh gile gmba a*** dlm page dye.mcm lain jee.kata 'kakak' tp apesal lain ea?.seiously,aku trsentak.ira rasa ape yg aku rasa.tp psal gmba tu,bia laa.mybe sbb dye sygkn a*** sgtsgt.aku ta kisah sgt la psal gmba tu coz aku ta nk lebihlebih.now i realised,dye bukan milik aku sowg.kadang-kadang,aku rasa brsalah.aku cemburu pdhal a*** dgn 'kakak' lebih dulu kenal brbanding aku.knp aku mesti cemburu?mungkin bg 'kakak',a*** milik dye.dye lebih kenal a***.yes,aku trlalu sygkn dye.aku ni lebihlebih sgt ke?
bacalah.walaupun kau tidak setuju.walaupun kau tahu ceritanya

No comments: