Wednesday, January 20, 2010

hari ini dalam sejarah .


salam sejahtera dan salam satu malaysia :p
first of all,tadaa pa cita yg hangat sgt aku na cite.ari ni agk penat laa(yela da ade subjek pjk td).agk brtuah sbb aku ta tido dlm kelas bio td.lol.shira trkejut aku pkai tudung plain white(mengong,mcm aku jahat sgt).okeoke,sblum ni tdung aku agk ta menepati peraturan skola lh.hehe.homework agk byk la jgk(trmasuk yg dua ari lepas).aku akn siapkn(insyallah).td ade subjek sejarah,besh sgt au.aku suke sejarah.hmm mlm ni tusyen lg,tusyen math.penat laa(bosan jg).ha lupe plak.ni ada satu cite panas,aku trnampak kucing mengawan(mcm bodo).haha.eei geli.tamau cite.sudahsudah laa tu :p

*aku belajar pepatah baru .
berelax-relax dahulu,bersusah-susah kemudian .

bacalah.walaupun kau tidak setuju.walaupun kau tahu ceritanya

No comments: