Tuesday, January 4, 2011

tak ada yang kekal.

DISAMAN OLEH PIHAK BERKUASA




betul.tak ada yang kekal dalam dunia ni.
even sahabat.dan kawan.dan boyf/girlf.
sebelum ni aku jd motivator.
tp skrg aku dah kena motivate diri aku sendiri.untuk belajar terima hakikat semua ni.
sahabat.for almost 5 years.but its gonna end here.at this moment.


"tammat zaman sekolah,tammat jgk persahabatan,kawan baru,hidup baru,boyf baru,ahh bestnya hidup korang kan sahabat ?"


aku kena kuat.ye la.dah bosan kawan lama,cari kawan baru pulakk.normal lah pija.kau tu yang bengap tahap benak!orang lain dah abes sekolah,kawan pun yang baru la,kau tunggu apa lagi?jangan nak mengharap pada kata-kata hikmah,'what friends for?' dan 'our friendship will never end'.
tapi berpeganglah pada kata-kata ni,'sahabat untuk ketawa ramai,tapi sahabat untuk menangis tiada.'
bodohnya aku,setia kawan la sangat.setia kawan taik anjing,opss!HAHA!terover sudahh.


*currently removing the ring.

♥CIK CERMIN SOMPEK♥
bacalah.walaupun kau tidak setuju.walaupun kau tahu ceritanya

No comments: