Friday, June 25, 2010

tittle?

maaf encik.
YB Nurhafizah sibuk minggu ni.
tlg buadd appoinment dulu ye.
bhaha ;D
jangan jeles.jangan jeles.

alah,intro panjang tp isi skit ja.
jeng jeng jeng ;D
(awat aku macam kanak kanak ribena pulak dh ni?)
ah sudah~

sebenaqny aku nak luahkan sesuatu.
dari usus aku ni.
bukan *tutt naa.
haha
cehh,lucah lucah.
tolong saman.

aku dah siapkan folio add math aku.
dgn banggany aku nak gitau.
ang dh siap ka syaz?
pikah?
haha~
maaf.maaf.
ter'riak'.
btw,next week aku nak start study.
STUDY.
aku serius tau.
weyh,gelak apasal?
aku serius dohh.
harem ampa.
haha ;D
takpaa,tunggu result SPM aku nnt.
(bajet straight a's)
kalau result aku teruk.
tolong bakar blog aku ni.
waka waka
this time for africa ;D
maaf.terselit.

*kejadah apa aku dokk merapu kerapu pun tak tau laa.
baca sudahh ;p
bacalah.walaupun kau tidak setuju.walaupun kau tahu ceritanya

No comments: