Sunday, June 13, 2010

aku dah tekad.


aku dah tekad.
betul-betul dah tekad.
ahh aku tak leh tunggu lama lagi.
penantian suatu penyiksaan.
aku tak mampu bertahan lagi.
aku tak mampu biarkan ia berlalu begitu saja.
'jika ia berlalu,jgn harap ia datang kembali'
persetankan mulut-mulut tempayan di luar sana.
apa diorang tau tentang aku?
nothin.NOTHIN.nothin.
jd tutup saja mulut tempayanmu ya?
aku tak akan lepaskan peluang ini.
untuk bersamany mengharungi hidupku.
aku tau dia yang terbaik.
'kau kekasih awal dan akhir...uhuk uhuk'
maaf ter'over'.
masa semakin suntuk.
ya,ia semakin hampir.
hampir dan terus..










GOOLLL!
(okay.chicken pox piala dunia ;D)

cukup.back to
REALITY.
kekasih yang aku dok uar-uarkan itu ialah







my dear LIBRARY ;D

bacalah.walaupun kau tidak setuju.walaupun kau tahu ceritanya

No comments: