Saturday, April 17, 2010

sakit kepala?!

adooii,adooi,doii.
sakit sygg.
sakit sgt.
dua ti ga ari ni pnyakit lama aku dtg blik.
ish mcm na mati pn ada.
(jgn mati dulu,na kawen)lol :p
kepala mcm na pecah.
bajet mcm study sgt.
haha.
xtually,aku ni jenis yg ;
terlalu memikirkan sesuatu.
wlupun benda tu amat remeh sekali.
eg:esok nk pkai bju PJ ke x?
over kn?over kn?over kn?
hmm ntah laa.
aku sensitif.
pantang org usha aku jee.
msti aku pikir,
'ish apa yg ta kena dgn aku ni?'
'aku pkai hodoh ke??'
'baju aku koyak ke?'
aku tatau laa pnyakit apa aku ni.
tp tu lah hakikat.
kita kena blaja terima hakikat.
wlupun pedih mcm telan pil KURUS :D

(JUMAAT 4.15 PTG.)
'perlis bowl'
mak aih,full tempat tu.
mcm kt mid valley pulak rasa.
hehe :p
almaklumlah,
perlis ni cuma ada THE STORE
(manager,comission 20% eyh?)
dan PERLIS BOWL.
yang itu,itu saja?
ya,yang itu saja.

(RABU 11.30 PAGI)
saya tidor lg dlm kelas.
ini bukan pertama kali.
bukan juga yg terakhir.
'sesungut' aku dtg lg.
adoiii,
sakit nyahh.
aku buka buku teks SEJARAH TINGKATAN5.
aku mula baca doa 'tido'.
dan ermhh,
tido dgn nyenyakny.
hee :p


bacalah.walaupun kau tidak setuju.walaupun kau tahu ceritanya

No comments: