Saturday, April 10, 2010

kisah minggu ini.

tersebutlah kisah..
si gadis comel.
ok,cukup.haha :p

kisah satu ;
tanggal 6 April 2010.
aku tau hari ini turn latihan rumah sukan 'perlis' dan 'sekolah'.
korang tau dak yg aku amat la malas.
ya,tau pun :p
taun ni alhamdulillah
aku dok bgun awai tau.
5.45 aku bgun dh.
dan mesti laa smpai skolah pun awl.
tak gitu?hee
bila smpai je skola,
trnampak lh gerangan 'sweet kapel' yg ta berapa nk 'sweet' sgt.
inteam sial.
almaklum la org tadak pg pg buta.
ehh astaghfirullahalazim.
bukan na mengata cuma na bercerita.
hehe
kwn kwn aku dok tnya sesama sendiri
'weyhh,ampa nk mai dak ltihan ptg ni?'
ada yg kata nk mai,ada yg malas.
aku diam jaa.
jd budak bek sat.
bkn apa..
niat tamau p ltihan.
haha
loqlaq.
tkut ckp byk stg org tny aku plak.
sah trpaksa cari alasan
hoho :p
3.00 ptg aku sampai kt umh.
dan setelah brfikir masak masak smpai hangit.
aku pn ckp,
'daddy,cek malaih nk p ltihan ptg ni'
(o.v.e.r)lol :p
ayh pun senyum.
sbb dia tau dh anak dara dia sorg ni malas yg amat.
hehe

kisah dua ;
hari rabu pd minggu yg sama.
hari yg paling panas.
cekgu A ni bikin aku pnas doh.
aku tamau crita byk sbb mnyakitkan hati.
klu la pengetua atau cekgu Zul tny aku,
aku akan serang habis habisan
biar cekgu A tu tau ckit.
bru setahun jagung.
kami dok dlm PKBM dh lama mana dh.
(o.v.e.r) laa plak.hee :p
dia cuba ckp kami bohong plak tu.
dgn sombongny,
'klu kamu mohong,cekgu tinggai ampa kt cni'
ish na maki tak boleh.
stgi kena saman plak.
sabar ja laa.
dia ingt kmi apa nk bohong bohong?
yg dia dok menggatai dgn girls PKBM lain tapaa plak.

kisah tiga ;
yes yes!
buat pertama kaliny,
aku berjaya menyalakan mancis.
semua ini gara gara xperiment chemistry pg jumaat.
aku amat terharu.
(sob sob sob)
thanks la syazz dn pikah krn memberi dorongan dan semangat.
(o.v.e.r) :p
bacalah.walaupun kau tidak setuju.walaupun kau tahu ceritanya

No comments: