Friday, December 31, 2010

LOVE YOU LAHH.

awak.
kite ade pakwe baru tauu.
KHAIRUL FAHMI ngan SAFEE SALI.
wakk.JANGAN JELES tauu.
HAHA!
kejadahnye?mati aku kena attack ngn wife diorang :)
btw,semenjak tiga menjak yang HARIMAU menentang GARUDA ni,aku jadi minat tgk bola.
frankly,menjerit-jerit mcm beruk dalam ZOO.
atau seumpama dengannya.
HAHA!
"FAHMI,fokus2.jangan terlepas!!"
HAHA!
"Safee,ILOVEYOU!!"
HAHA!
tapi tabik spring melantun aku kasi kt FAHMI.
terbaikk lahh.
game mlm tu dikuasai GARUDA.aku boleh nampak tu.
berasak-asak diorang attack.
tp GOLKEEPER kita memang no satu lahh.
even mak aku pun bangga.
FAHMI.kalau kau dah boleh buat mak aku bangga.
ada peluang lah tu.
HAHA!
okay.merapu.
.the end.

♥CIK CERMIN SOMPEK♥

bacalah.walaupun kau tidak setuju.walaupun kau tahu ceritanya

3 comments:

arnabs said...

kim salam kt pakwe erk!
haha..diowg mmg terbaik ah!!

Shafiqah Rashid said...

hahah.
bola bola.
pakat minat bola dah la ni :D

cik empunya diri ; said...

tu laa,
act minat org yang main bola jaa,
HAHA!
Rafiq,baru nampak awk tadii tau :)