Thursday, December 31, 2009

goodbye 2009 . welcome 2010 .

hah!taun 2009 da mula berangkat pergi,menanti 2010 beransur muncul.byk sbenarny kenangan 2009 yg ta mungkn aku lupakan.byk suka duka yg dh alu harungi sepanjang 2009.jd student form4,kali pertama masuk aliran pure science mmbuatkn aku sedar bukan mudah na mncapai kejayaan dlm spm nnt.aku kena terus berusaha tnpa berhenti walau sesaat.masa itu emas d saat citacita ingin dcpai.2009 jg mngajar aku mnjadi seorang gadis yg tabah,tetap pendirian,ta mudah goyah.wlupn pd hakikatny remaja mcm aku mudah trjerumus ke lembah songsang.aku cuba kuatkn semangat.wlupn kadang tu family pn slalu mnyakitkn hati aku.tp aku tau aku perlu kuat.luat utk terus bangun mncapai citacita aku.aku akan buktikn pd semua,pd mulutmulut yg mngkritik bahawa aku jg mampu menggegarkn dunia dgn tangan aku sendri tnpa brgantung pd org lain.2010 akn muncul menyinari hidup yg sementara ini.aku harap segala citacita aku akn trcapai.2010 bkn lg masa untuk aku brfoyafoya,bkn masa utk aku terus leka.aku brtekad menjadi seorang yg dhormati.lupakn kesilapan lalu,dan mulakan hidup baru.aku akn terus berusaha utk mncapai kejayaan dlm SPM akn dtg.ia penentu masa depanku.aku harap 2010 yg akn dtg ini akn mematangkn aku,mmbawa satu harapan baru dlm hidupku.sambil mengharapkn 2010 mnjadi taun yg trbaik utkku,tidak lupa aku utk mmanjatkn kesyukuran kpd ALLAH yg Maha Esa krn aku masih hidup,masih d bumiNya menikmati keindahan alam yg sementara ini,masih d sini terus sujid menyembahny.alhamdulillah.
bacalah.walaupun kau tidak setuju.walaupun kau tahu ceritanya

No comments: