Thursday, October 8, 2009

perempuan dan cermin ((:


brkenaan aku,kawankawan aku dan sume girl kt luar sane (:

tipulh klu dlm sehari kowg ta tgk cermin lngsung,kn?hehe.sama mcm aku.cermin aku kawan baik aku.perempuan dan cermin mcm ta bleh dpisahkn da.asal g toilet je,suluh diri kt cermin dlu.na g kanten pn,suluh diri kt cermin dlu.bleh dkatekn tiaptiap perempuan kt skula aku ade cermin mudah bawa dlm purse o poket depa.tgk cermin suluh jerawat,suluh gigi kotkot lekat sisa mkanan kt kanten td,suluh tudung ((: klu ta de cermin,mcm ta konfiden lak.haha.klu tudung ta jd,msti ta de moodny.mmang lumrah perempuan.perempuan dan cermin da mcm kawan baik.teman rapat.bleh dkatekn bff forever lh.hehe.kadangkadang cermin kt toilet skula aku,penuh dgunakn.konon na make sure smuany lawa lh.dr tudung,baju,kain :) aku ta nafikn.aku pn addicted dgn cermin.pantang jmpe cermin je.hehe.tp nomel lh tu babe.

bacalah.walaupun kau tidak setuju.walaupun kau tahu ceritanya

No comments: